Retrojen Forum
Dijital Sanat => Demoscene => Demoscene Ürünleri => Konuyu başlatan: nightlord - 06 Ocak 2014, 10:00:34
-
Retro ürün değil ama baytlarının değerini bilen bir kitleden çok uzak sayılmaz diye buraya da yazıyorum
7dx 2013'te bitmemiş ve 4K'ya da sığmamış zavallı haliyle çıkan ilk 4K intro denemem bu sefer gerçekten 4K ve eli yüzü düzgün olarak karşınızda.
Baytlarınızı sevin, onlara iyi davranın, onlar çok değerliler çook :)
https://www.pouet.net/prod.php?which=62374 (https://www.pouet.net/prod.php?which=62374)
sabırsızlar ve windows'suzlar için:
NQ4K by Aesrude (PC 4K demo) (http://www.youtube.com/watch?v=j1tps3Pzo2s#ws)
İletiyi düzenle
-
Nöronlarına sağlık, bereket ve afiyet! Etkileyici bir 4K ve ilk 4K çalışması olmuş gerçekten.
Retro ürün değil ama baytlarının değerini bilen bir kitleden çok uzak sayılmaz diye buraya da yazıyorum
Yahu bunu okuyan da; antika pikap, gramafon, pul, para koleksiyoncularının toplandığı ve sadece bu minvalde konuların konuşulduğu bir yere yazıyorsun zanneder. Bu algıyı tetikleyen nedir merak ediyorum. Yoksa Retrojen'in retrosu mu? Ve bunu önlemek için ne yapmamız lazım?
Elbette ki bizim ilgimizi çekecek ve hoşumuza gidecek birşey bu. Sonuçta bütün mesele dar alanda kısa paslaşmalar değil mi? Bak seni de baytları böyle dar alanda tek tek paketlerken düşünüyoruz:
Terminator: Sarah Connor Chronicles - fight with woman terminator (http://www.youtube.com/watch?v=X_ddHsX6EDk#)
Baytlarınızı sevin, onlara iyi davranın, onlar çok değerliler çook :)
Sen 8bitten gelmiş adamsın, eh biz de öyleyiz. Demek ki; sen bilmeyeceksin, biz bilmeyeceğiz de kim bilecek :)
Of course I had to learn shit load of
things in the process (which is
good). Learned vc++ options more deeply
than before, learned to use Crinkler and
learned a lot about how the compiler
generates asm code. I studied the
example frameworks that iq put out, but
I went for writing my own framework from
scratch (after all the goal is to
learn). Since I am quite allergic to
opengl and dx9 from an API standpoint, I
used d3d10 (this proved to be a wrong
choice for 4K, next time I think I will
use opengl). I also wrote my own soft
synth. Also I am equally allergic to
d3dx and therefore I use my own math
classes. So cut me some slack.
it's funny to note that I think my soft
synth here is way better than my soft
synth in my 64K demo :) you make... you
learn...
Bu iki başlıktaki tecrübelerini biraz daha açma şansın var mı? Detaylı anlatılmış trickler ilgimizi çeker.
-
Valla o rezalet intro nasıl bu hoş 4k'ya mı dönüşmüş, işte wip ile bitmiş bir ürünün farkı bu olsa gerek.
4k işi artık teknik bir şahane, nasıl setup edilir, nasıl compile edilir, daha ben linking'in ne olduğunu tam olarak bilmez iken, crinkler kullanmak gerek falan, hadi hepsini geçtim, eninde sonunda koddur, fakat o müziği 4k'ya nasıl sıkıştırıyorsunuz be kardeşim.
Benim en çok dikkatimi çeken şey renkler idi. Demo camiasında pek kullanılmayan renk tonlarını seçmişsin, yeşil uzay falan, bence kendi tarzını yaratma yolunda bir adım. Demoscene'in anaproblemi grupların bir "imza" tutturamaması. Yani bir demoyu görünce "hah bu bir farbrausch demosu" demek mümkün değil. Biraz teknolojik ilerlemeyle alakalı olsa gerek fakat bir tarz sahibi olmak gerçekten "sanatkar" olmanın içinde yatıyor gibi.
Valla eline sağlık nightlord. ilk 4k hayırlı olsun, daha nicelerine yelken açman dileğiyle.
-
Demolar ile pek aram olmamasına rağmen ben şahsen çok sevdim. :)
4K'ya sığmış olması ise hayret verici.
Ellerine sağlık Nightlord. :)
-
Demo bende çalışmadı. Makina XP Pro SP3 - AMD Athlon II X2 270 3.4 GHz - 4GB Ram.
Demoyu izlerken kendimi uzay boşluğundaymış gibi hissettim.
Ellerine ve beyin hücrelerine sağlık.
I love my bytes.