Retrojen Forum

Dijital Sanat => Demoscene => Demoscene Ürünleri => Konuyu başlatan: Alco - 17 Mayıs 2011, 21:22:14

Başlık: Rottoprojo64 by Plush
Gönderen: Alco - 17 Mayıs 2011, 21:22:14
Skate güzel bir çalışmaya imza atmış. Bu tür dar alanda kısa paslaşmalar tarzı ürünler hoşuma gidiyor. Bir de dar alanda çekilen dövüş sahnelerine bayılırım. Tr-demoscene'de şöyle tanıtmış ürünü:

Alıntı
Bunu hatırlayan var mı?

http://www.pouet.net/prod.php?which=49904 (http://www.pouet.net/prod.php?which=49904)

Javascript'de 256 byte'da küp çeviririm de Commodore 64'de çeviremez miyim? Linkler aşağıda.

CSDB:
http://noname.c64.org/csdb/release/index.php?id=100083 (http://noname.c64.org/csdb/release/index.php?id=100083)

Pouet:
http://www.pouet.net/prod.php?which=56981 (http://www.pouet.net/prod.php?which=56981)


Experimental Atari 800 XL portu:
http://www.akaydin.com/atari/codes/skate/previews/rottoprojo800.zip (http://www.akaydin.com/atari/codes/skate/previews/rottoprojo800.zip)

Henüz Atari'de olaya o kadar hakim olmadığım için size büyük oldu. Şu anda 256'nın tam 1.5 katı 384 byte. Ne yazık ki c64'deki kadar kolay değil sprite pozisyonlarını set etmek Atari'de. Ancak sprite (players&missiles) kullanmadan doğrudan ekrana plot ile çizim belki daha kısa yer tutabilir. Bir ara onu da deneyeceğim.

Not: Küp daha büyük ancak hesaplamalar birebir aynıdır. Küpün büyüklüğü çözünürlükten kaynaklanıyor. Commodore'daki kadar yumuşak dönmüyor bu çözünürlükte.

Haftasonu unutmazsam gerçek Atari üzerinde deneyeceğim bu portu.

CSDB ve Pouet yorumlarını okuyun, arada ince detaylar ve ipuçları var.