Gönderen Konu: Corona ( Covid-19) Günleri Eserleri  (Okunma sayısı 3943 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Ref

  • Yönetici
  • Özgür Retrocu
  • *
  • İleti: 2982
  • Advanced User Simulator
    • ae unutmadan
Ynt: Corona ( Covid-19) Günleri Eserleri
« Yanıtla #15 : 18 Mayıs 2020, 07:19:18 »
Bu da benden. Karantinada boş durmuyor, AGA çipsetini öğreniyoruz adlı çalışmam. :P



haydaa bu ciddi mi ya :D
progress barları bile yapmışsın :D



bu da benim Sandbox JAM için karaladığım oyunumsu:
https://ref.itch.io/nu-orbit-chaos
Jam'in konusu "bu gece yıldızlar bir başka görünüyor" olduğu için gökyüzünde eyleşen birşeyler planladım, bu çıktı.


 


Çevrimdışı Blockmind

  • RAAT
  • Retroman
  • *
  • İleti: 36
    • Portfolyo
Ynt: Corona ( Covid-19) Günleri Eserleri
« Yanıtla #16 : 18 Mayıs 2020, 11:45:22 »
Kaneviçe çalışmalarıma bir yenisini ekledim ben de :) https://csdb.dk/release/?id=191221


Çevrimdışı Alpyre

  • RAAT
  • Retro Meraklısı
  • *
  • İleti: 106
Ynt: Corona ( Covid-19) Günleri Eserleri
« Yanıtla #17 : 18 Mayıs 2020, 14:34:41 »
bu da benim Sandbox JAM için karaladığım oyunumsu:
https://ref.itch.io/nu-orbit-chaos
Jam'in konusu "bu gece yıldızlar bir başka görünüyor" olduğu için gökyüzünde eyleşen birşeyler planladım, bu çıktı.

Ya 5 güncük sürede nasıl yetiştiriyorsunuz bu kadar şeyi, aklım hiç almıyor.  :o

Çevrimdışı Ref

  • Yönetici
  • Özgür Retrocu
  • *
  • İleti: 2982
  • Advanced User Simulator
    • ae unutmadan
Ynt: Corona ( Covid-19) Günleri Eserleri
« Yanıtla #18 : 18 Mayıs 2020, 15:57:06 »
Oyunu görürsen içinin o kadar dolu olmadığını görürsün. 5 gün de az bir saat değil ya, 30-40 saate tekabül ediyor. Hatta aslında oyunun buna çok yakın halini ilk 8-10 saatte tamamlamıştım. Orbit yakalamak ve yalalanan gezegeni orbitte tutmak için gereken hesaplar biraz kafamı yordu.
Lander ekranı zaten 4-5 saat sürmüştür en keyifli kısmı landscape generator kısmıydı. Hatta o 2d yüzeyi 3d ye çevirmek bir iki satır kodla mümkün güzel şeyler öğrendim yani.

emarti

  • Ziyaretçi
Ynt: Corona ( Covid-19) Günleri Eserleri
« Yanıtla #19 : 20 Mayıs 2020, 00:09:20 »
Benim IDE65XX için uzun bir kodlama süreci oldu. Tüm simgeleri de kendim yapmaya karar verdim. Inkscape manyağı oldum. Henüz beta. Bakalım nasıl geri bildirimler olacak. Windows 10 32-64bit, MacOS (10.15.x) ve Linux (Ubuntu 19+) platformlarında test edebildim.

https://sites.google.com/view/ide65xx
https://github.com/emartisoft/IDE65XX
https://github.com/emartisoft/IDE65XX/releases


Çevrimdışı Alpyre

  • RAAT
  • Retro Meraklısı
  • *
  • İleti: 106
Ynt: Corona ( Covid-19) Günleri Eserleri
« Yanıtla #20 : 20 Mayıs 2020, 19:49:01 »
Benim IDE65XX için uzun bir kodlama süreci oldu. Tüm simgeleri de kendim yapmaya karar verdim. Inkscape manyağı oldum. Henüz beta. Bakalım nasıl geri bildirimler olacak. Windows 10 32-64bit, MacOS (10.15.x) ve Linux (Ubuntu 19+) platformlarında test edebildim.

https://sites.google.com/view/ide65xx
https://github.com/emartisoft/IDE65XX
https://github.com/emartisoft/IDE65XX/releases



UI da, simgeler de mükemmel (minimalizenin kıvamını tam tutturmuşsun). C64'çüler rağbet edecektir buna.

emarti

  • Ziyaretçi
Ynt: Corona ( Covid-19) Günleri Eserleri
« Yanıtla #21 : 20 Mayıs 2020, 20:24:28 »
UI da, simgeler de mükemmel (minimalizenin kıvamını tam tutturmuşsun). C64'çüler rağbet edecektir buna.
Sağol @Alpyre. Yalnız 'Mükemmel' kelimesini kabul edemem  :D

Çevrimdışı wizofwor

  • RAAT
  • Tedavideki Retromanik
  • *
  • İleti: 398
Ynt: Corona ( Covid-19) Günleri Eserleri
« Yanıtla #22 : 21 Mayıs 2020, 16:04:48 »
@emarti:

Eline sağlık. Çok güzel bir iş olmuş. Bir ara QT kurcalıyordun diye hatırlıyorum. GUI'yi QT ile mi yaptın?
Gosub ile gidilen yerden goto ile dönen adam

emarti

  • Ziyaretçi
Ynt: Corona ( Covid-19) Günleri Eserleri
« Yanıtla #23 : 21 Mayıs 2020, 20:19:21 »
Aynen Qt ile. C++ ile ilgili olmasa Qt bakasım gelmezdi. Aslında Qt'u yeni kurcalıyor değilim. Muhtemelen RAAT6 da Qt ile geliştirdiğim Android tabanlı mobil uygulamayı göstermiştim yemek sırasında oradan çapa oluşturmuş olabilir. Mobil uygulama için Qt'u yeni kurcalamaya başladım demiştim. Hafızana hayran kaldım @wizofwor

Çevrimdışı Ref

  • Yönetici
  • Özgür Retrocu
  • *
  • İleti: 2982
  • Advanced User Simulator
    • ae unutmadan
Ynt: Corona ( Covid-19) Günleri Eserleri
« Yanıtla #24 : 21 Mayıs 2020, 21:53:44 »
Benim IDE65XX için uzun bir kodlama süreci oldu. Tüm simgeleri de kendim yapmaya karar verdim. Inkscape manyağı oldum. Henüz beta. Bakalım nasıl geri bildirimler olacak. Windows 10 32-64bit, MacOS (10.15.x) ve Linux (Ubuntu 19+) platformlarında test edebildim.

https://sites.google.com/view/ide65xx
https://github.com/emartisoft/IDE65XX
https://github.com/emartisoft/IDE65XX/releases




Çok güzel olmuş, derli toplu bir editör. Düşük çözünürlük devrinden gelme olduğumuz için fonksionun öne çıktığı bir ide. Qt benim de yıllardır takdir ettiğim bir modül, Nokia pert olmadan önce insanlığa böyle bir armağan bırakmıştı yıllar önce, hala gelişiyor olması çok güzel.

Çevrimdışı C64Esref

  • Retroman
  • ***
  • İleti: 36
    • portfolyo sitem
Ynt: Corona ( Covid-19) Günleri Eserleri
« Yanıtla #25 : 08 Haziran 2020, 14:55:01 »
Ekte bir C64 yarış oyunu fikri için title screen denemesi var.

Sıfırdan yapılmış bir iş değil. Paint.net'te hazırladığım bir kolaj ile başladım, biraz sadeleştirdikten sonra Multipaint'e aktarıp oradan devam ettim. Bu haliyle özellikle arabanın çok plastik durduğunu düşünüyorum. Bu konuda pikselcilerin yorumlarına açığım. Sorun renk seçimlerinden mi kaynaklanıyor?
Abi acizane bir kaç önerim olabilir. Plastik gibi görünmesinin bence temel nedeni. Rengin tek tonda geniş alanlarda kullanılmasından kaynaklanıyor. Plastikler yumuşak malzemeler olduğu için renk tonları arasında keskin geçiş çok fazla yoktur. Ama metal renklerde renk tonları arası geçiş çok keskindir. Örneğin ekte bir görsel paylaştım. Arabanın ışık alan alanları çok açık bir mavi iken, gölgeleri çok koyu ton bir mavi olabiliyor. Birde hatlar çok keskin birbirinden ayrılıyor metal dokularda. Tam bu sert geçişlerin olduğu yerlere de belki biraz beyaz parlama (nokta şeklinde ) ekleyebilirsen metal etkisini daha da güçlendirebileceğini düşünüyorum.
AMIGA 500 | GOTEK | 1 MB RAM | 1.3 ROM
AMIGA 1200 | 8GB CF  | 3.1 ROM | 8 MB RAM | HDMI-520
COMMODORE 64 | IRQHack64 | KissCart64 | Pizero1541 | 64K CUPCAKE-CART | 1084 S