Gönderen Konu: Akihabara (8/16bit dönemi oyunlar için framework)  (Okunma sayısı 10195 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Alcofribas

  • Yönetici
  • Özgür Retrocu
  • *
  • İleti: 1655
  • "Kahraman olmak, dürüst olmaktan kolaydır" Luigi P
    • Sizin Amstrad
Akihabara (8/16bit dönemi oyunlar için framework)
« : 01 Aralık 2012, 12:25:52 »
Akihabara, HTML5'in kendine has birtakım özelliklerinden de faydalanarak 8/16 bit dönemi oyunlarına benzer çalışmalar üretmeye yarayan bir framework. İçerik olarak; javascript kütüphaneleri, araç gereçler ve presetlerden oluşmaktadır.

Örneklerle bezenmiş güzel bir tutorial da mevcut.

Hazır JS demişken.

Çevrimdışı Ref

  • Yönetici
  • Özgür Retrocu
  • *
  • İleti: 2384
  • Advanced User Simulator
    • ae unutmadan
Ynt: Akihabara (8/16bit dönemi oyunlar için framework)
« Yanıtla #1 : 01 Aralık 2012, 13:24:22 »
güzelmiş, ozaman onun yanına şunu da koymak lazım:

http://www.drpetter.se/project_sfxr.html

Sessiz oyun olmaz :D

Çevrimdışı Ragnor

  • RAAT
  • Retro Meraklısı
  • *
  • İleti: 181
Ynt: Akihabara (8/16bit dönemi oyunlar için framework)
« Yanıtla #2 : 02 Aralık 2012, 04:23:47 »
http://codef.santo.fr/ CODEF diye bişi var. Yine html5 js kütüphanesi. Böyle oldskool demolar ya da oldskool demoların remake'lerini yapmak için üretilmiş.