Gönderen Konu: Another World: polygons (fabiensanglard.net)  (Okunma sayısı 249 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Alcofribas

  • Yönetici
  • Özgür Retrocu
  • *
  • İleti: 1799
  • "Kahraman olmak, dürüst olmaktan kolaydır" Luigi P
    • Sizin Amstrad
Another World: polygons (fabiensanglard.net)
« : 04 Ocak 2020, 10:11:28 »
Another World hakkında epey detaylı şu üç makaleyi okumakta fayda var. Lakin blogdaki diğer yazılar da birbirinden güzel.

http://fabiensanglard.net/another_world_polygons/index.html

http://fabiensanglard.net/another_world_polygons_amiga500

http://fabiensanglard.net/another_world_polygons_atariST/index.html

Çevrimdışı gibraltar

  • Retro Meraklısı
  • ***
  • İleti: 113
Ynt: Another World: polygons (fabiensanglard.net)
« Yanıtla #1 : 06 Ocak 2020, 03:58:10 »
"Game Engine Black Books" serisi 90'larda pc oyunculuğuna biraz teknik bakmış insanlar için gerçekten acayip zevkli tarihi içerik barındırıyor.
Bilgehan Korkmaz

Çevrimdışı C64Esref

  • Retromanik
  • *****
  • İleti: 16
    • portfolyo sitem
Ynt: Another World: polygons (fabiensanglard.net)
« Yanıtla #2 : 17 Ocak 2020, 08:35:21 »
Eric Chahi 512 Kb amigalar için yaptığı bu oyunda, hayal gücünün ne kadar değerli olduğunu bize kanıtlıyor. Oyun bu kadar kısıtlı renk ve poligon sayısına rağmen dönemine göre çok üst düzey bir boyutta :) Teknik bazı konuları anlamadım ama elimden geldiğince Another World hakkındaki dökümanları okuyup anlamaya çalışıyorum.
AMIGA 500 | GOTEK | 1 MB RAM | 1.3 ROM | HDMI-520
AMIGA 1200 | 8GB CF  | 3.1 ROM | 8 MB RAM | HDMI-520
COMMODORE 64 | IRQHack64 | KissCart64 | Pi1541 | 64K CUPCAKE-CART | 1084 S