Gönderen Konu: Raspberry Pi Aksesuarları  (Okunma sayısı 19251 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı behlul

  • Retromanik
  • *****
  • İleti: 12
Raspberry Pi Aksesuarları
« : 10 Şubat 2013, 01:57:14 »
Abi soru dedin aklıma geldi. Raspberry Pi için aksesuar satın alabileceğim düzgün ve yerli site biliyor musun ?Google sordum hep yabancılara gönderiyor beni... Raspberry Pi'yi burdan aldım fiyat 130TL gibi sağlam bir fiyattı acaba aksesuarı dışarıdan daha uyguna getirebilir miyim ki ?Birde yurt dışından alış veriş yaparken sınır ne kadar bu tarz ürünlerde ?

Çevrimdışı Ref

  • Yönetici
  • Özgür Retrocu
  • *
  • İleti: 2385
  • Advanced User Simulator
    • ae unutmadan
Ynt: Raspberry Pi Aksesuarları
« Yanıtla #1 : 11 Şubat 2013, 14:03:50 »
Abi soru dedin aklıma geldi. Raspberry Pi için aksesuar satın alabileceğim düzgün ve yerli site biliyor musun ?Google sordum hep yabancılara gönderiyor beni... Raspberry Pi'yi burdan aldım fiyat 130TL gibi sağlam bir fiyattı acaba aksesuarı dışarıdan daha uyguna getirebilir miyim ki ?Birde yurt dışından alış veriş yaparken sınır ne kadar bu tarz ürünlerde ?
130lira biraz tuzlu olmuş tabi. Herhalde faturalı falan olunca coşmuş fiyat resmen.

valla türkiyeden ben de pek bilmiyorum da ne aksesuarı alacaksın? Yani eğer kasa falan peşindeysen şu başlığa bir göz at:
http://retrojen.org/pano/index.php?topic=303.msg2064#msg2064

Diğer aparatlar zaten normal pc aparatı, raspi'ye özel bir şey üretilmedi diye biliyorum. Yani wireless ise gidip alıyorsun uyumlu ekipmanlar listesinden.

Ne aksesuarı alacaksın, yeniden sorayım?

Çevrimdışı Alcofribas

  • Yönetici
  • Özgür Retrocu
  • *
  • İleti: 1656
  • "Kahraman olmak, dürüst olmaktan kolaydır" Luigi P
    • Sizin Amstrad
Ynt: Raspberry Pi Aksesuarları
« Yanıtla #2 : 11 Şubat 2013, 14:14:59 »
Abi soru dedin aklıma geldi. Raspberry Pi için aksesuar satın alabileceğim düzgün ve yerli site biliyor musun ?Google sordum hep yabancılara gönderiyor beni... Raspberry Pi'yi burdan aldım fiyat 130TL gibi sağlam bir fiyattı acaba aksesuarı dışarıdan daha uyguna getirebilir miyim ki ?Birde yurt dışından alış veriş yaparken sınır ne kadar bu tarz ürünlerde ?

Behlül, soruları daima ayrı ve uygun bir başlık altında soralım. Senden sonrakilerin de faydalanabilmesi için derdini iyi ifade eden ayrı ve güzel bir başlık çok önemli. Forum dediğin zaten bir nevi çöplük, bir de böyle mesaj içinde mesaj olursa hiç işe yaramaz :)

Sorunla ilgili olarak sana tavsiyem Teknoseyir'in şu ve şu başlıkları altındaki mesajları okuman. Satır aralarında epey bir link ve bilgi var. Hatta seyretmediysen videolara gözatman da iyi olur.

Bir de Google da "raspberry pi diy" şeklinde bir arama yaparsan kendin yapabileceğin birşeylere de ulaşabilirsin.

Çevrimdışı Lumina

  • Yönetici
  • Retro Meraklısı
  • *
  • İleti: 105
Ynt: Raspberry Pi Aksesuarları
« Yanıtla #3 : 11 Şubat 2013, 17:23:19 »
soruları daima ayrı ve uygun bir başlık altında soralım.

(Konu bölünerek uygun kategoriye taşınmıştır)

Çevrimdışı behlul

  • Retromanik
  • *****
  • İleti: 12
Ynt: Raspberry Pi Aksesuarları
« Yanıtla #4 : 19 Şubat 2013, 12:14:20 »
Bu biraz dikkatsizliğime geldi alco .Ref kasa filan temin ettim de bu gpio portu için özel bir kaç şey geliştirilmiş onları Türkiye'den temin için aslında sormuştum fakat bunlarda benim için yaralı oldu paylaşımlarınız için teşekkürler teşekkürler.