Gönderen Konu: Rottoprojo64 by Plush  (Okunma sayısı 6975 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Alco

  • Yönetici
  • Özgür Retrocu
  • *
  • İleti: 2130
  • "Kahraman olmak, dürüst olmaktan kolaydır" Luigi P
    • Sizin Amstrad
Rottoprojo64 by Plush
« : 17 Mayıs 2011, 21:22:14 »
Skate güzel bir çalışmaya imza atmış. Bu tür dar alanda kısa paslaşmalar tarzı ürünler hoşuma gidiyor. Bir de dar alanda çekilen dövüş sahnelerine bayılırım. Tr-demoscene'de şöyle tanıtmış ürünü:

Alıntı
Bunu hatırlayan var mı?

http://www.pouet.net/prod.php?which=49904

Javascript'de 256 byte'da küp çeviririm de Commodore 64'de çeviremez miyim? Linkler aşağıda.

CSDB:
http://noname.c64.org/csdb/release/index.php?id=100083

Pouet:
http://www.pouet.net/prod.php?which=56981


Experimental Atari 800 XL portu:
http://www.akaydin.com/atari/codes/skate/previews/rottoprojo800.zip

Henüz Atari'de olaya o kadar hakim olmadığım için size büyük oldu. Şu anda 256'nın tam 1.5 katı 384 byte. Ne yazık ki c64'deki kadar kolay değil sprite pozisyonlarını set etmek Atari'de. Ancak sprite (players&missiles) kullanmadan doğrudan ekrana plot ile çizim belki daha kısa yer tutabilir. Bir ara onu da deneyeceğim.

Not: Küp daha büyük ancak hesaplamalar birebir aynıdır. Küpün büyüklüğü çözünürlükten kaynaklanıyor. Commodore'daki kadar yumuşak dönmüyor bu çözünürlükte.

Haftasonu unutmazsam gerçek Atari üzerinde deneyeceğim bu portu.

CSDB ve Pouet yorumlarını okuyun, arada ince detaylar ve ipuçları var.