Son İletiler

Sayfa: 1 ... 7 8 9 [10]
91
Dijital Oyun / Ynt: World of Horror
« Son İleti Gönderen: Ref 29 Ekim 2023, 13:29:15 »
Korku oyunları benim tarzım değil fakat, bu tarz grafiklerin güzel kullanıldığı bir başka oyun, "Return of the Obra Dinn" idi. Çok bakınca yoruluyor insan, onun yerine spectruma bakarım vaktim daha iyi değerlenmiş olur :D

92
Dijital Oyun / Ynt: World of Horror
« Son İleti Gönderen: Skate 27 Ekim 2023, 17:28:25 »
Çok beğendim. Şu dikkatimi çekti. Dithering yapılan orijinal çözünürlük belli ki 1080p'ye tam oranlı değil. Ama blur yerine nearest neighbor gibi bir sonuç ortaya çıkmış, compression'da kalite kaybı olmamış pek.
93
Dijital Oyun / World of Horror
« Son İleti Gönderen: Alco 27 Ekim 2023, 15:21:55 »
World of Horror oyunu; Macintosh tarzı 1-bit grafikleri ve biraz Lovecraft biraz Manga ahengi ile karşınızda.

https://store.steampowered.com/app/913740/WORLD_OF_HORROR

94
Sohbet / Ynt: Bugün Ne Öğrendim/İzledim
« Son İleti Gönderen: Alco 27 Ekim 2023, 14:35:14 »
Matahari paylaşmış. Oyun kolları imalat sürecine dair bir video. Ben daha otomatize bir sistem bekliyordum ama biraz 80ler tarzı bir süreç. Test için kullandıklar PS'i falan dikkate alırsak video da çok eski gibi durmuyor. Kanaldaki diğer videolara da göz atmayı unutmayın.

95
İlk mesajda ScummVM ismini zikretmiştim ama bold yapmayınca gözden kaçmış sanırım.

Yok efendim geleceğe gidip geleceğin teknolojisini görecekmişiz. Yok efendim geçmişe gidip bitcoin alacakmışız, evrenin oluşum anını inceleyecekmişiz, dinozorları sevişirken izleyecekmişiz. Hepsi boş işler. İnsanın asıl böyle durumlarda zaman makinesine ihtiyacı oluyor. Neyse, kendi adıma geçmiş olsun. :)
96
Aslında ScummVM'in ismini hatırlayamadım başlangıçta, Google'dan arattım "scumm emulator" falan diye. Sonra siteye geri dönmedim. FAQ'ya baksam yazıyormuş zaten ismi.
İlk mesajda ScummVM ismini zikretmiştim ama bold yapmayınca gözden kaçmış sanırım.

Yine benzer bir ortamı sunmayı amaçlayan ScummVM ise tersine mühendislik ile oyunların yeniden yazılması esasına dayanıyor. Haliyle DREAMM'in sunduğu deneyim aslına daha sadık olacaktır.
97
Acaba ne farkları var merak ettim.

Şurada bazı karşılaştırmalar var.

https://aarongiles.com/dreamm/docs/v21/#faq-scummvm

Adamlar FAQ kısmında kafama kafama vuruyorlarmış da ben üşenmişim, kabul. :D Aslında ScummVM'in ismini hatırlayamadım başlangıçta, Google'dan arattım "scumm emulator" falan diye. Sonra siteye geri dönmedim. FAQ'ya baksam yazıyormuş zaten ismi.
98
Acaba ne farkları var merak ettim.

Şurada bazı karşılaştırmalar var.

https://aarongiles.com/dreamm/docs/v21/#faq-scummvm
99
LucasArts oyunları için DREAMM isimli bir emulatör yayınlanmış.]

2000 başlarında biz daha ilk 7DX partinin yapıldığı ofisteyken şu yayınlanmıştı.

https://www.scummvm.org/

Hala da aktifmiş proje. Aslında tam bu muydu emin değilim, ama sonuçta Scumm'ın emülatörü diye çıkmıştı. Dreamm de aynı kafada diye tahmin ediyorum. Acaba ne farkları var merak ettim.
100
LucasArts oyunları için DREAMM isimli bir emulatör yayınlanmış. Aaron Giles(Vakti zamanında LucasArts'da Lead Programmer) tarafından geliştirilen DREAMM; Windows, macOS ve Linux işletim sistemlerini hem Intel hem de ARM işlemcileri için destekliyor. DREAMM ile bir oyunu çalıştırmak için orijinal dosyalara(Disketlerdeki IMG, IMA, VFD veya CD-ROM'daki ISO, CUE/BIN, MDS/MDF, CCD/IMG) ihtiyacınız var. DREAMM, oyunları CPU seviyesinde emüle ederek çalışıtırıyor ve bu sebeple orijinallerine ihtiyaç duyuyor. Yine benzer bir ortamı sunmayı amaçlayan ScummVM ise tersine mühendislik ile oyunların yeniden yazılması esasına dayanıyor. Haliyle DREAMM'in sunduğu deneyim aslına daha sadık olacaktır.


https://aarongiles.com/dreamm/


Şu an desteklediği oyunlar:
 
Sayfa: 1 ... 7 8 9 [10]