« Yanıtla #15 : 02 Eylül 2014, 01:28:31 »
Matahari:
Write slow code in C first, then optimize in assembly code
My recommendation is to use C code as much as possible. Even for slowest things. Then if performances are not good enough, only optimize progressively critical parts using assembly code. People usually tends to be surprised when learning that Phat's tunnel or Pheelone's 3D starfield are fully written in C !
http://www.norecess.net/sdcc-part-4---tips--tricks.htmlnorecess sitesinde böyle demiş. C ile de epey şeyler yapılmış. ben fonksiyonsuz programlamaya pek alışkın değilim ama hem C hemde assembly rutinleri ile yazma yolunuda zorlamak istiyorum açıkcası. bir assembly rutini yazıp bunu fonksiyon yapıp her uygulamada kullanmak çekici geliyor. tabiki dediğin yol en hardcore ve en güzeli gibi duruyor. ama c içindede assembly rutini yazıyorsam bu konuyu bir ara zorlamayı düşünüyorum. ama işin köyü yanı sdcc kullananların azlığı olacaktır sanırım. biraz şansımı deneyeceğim.
Kayıtlı
Amstrad CPC 6128 - MotherX4 Board, ZMEM 1MB RAM, M4 Wifi, 3,5'' floppy,3'' floppy, Gotek CPC,ScanDoubler CPC,LCD Monitor,Tape Player, Schneider CTM640 Color Monitor, PS2 Mouse Adaptor
OS: Symbos, FutureOS, CPM, Contiki
-----
Schneider CPC 6128 - Amstrad CPC 464