@Ref
GEOS'un uygulamalarına denk kabiliyette bir alternatif varsa senden duymak isteriz. Sistem ve kütüphanelerle sağladığı geliştirme platformu sayesinde yapılabiliyor bunlar. Tabi ki GEOS kernel'inin grafik kullanıcı arabirimi, proporsiyone font ve printer desteği, dosyalama sistemi gibi bileşenlerini kendisi yazan ve bunları örneğin bir 'wordprocessor' için özelleştiren bir 'hardcore' programcı ekibi çıkıp daha hızlı bir seçenek geliştirebilir ama bu teorinin pratikteki karşılığını ben göremedim. Herkes SID, VIC, CIA yazmaçlarını biliyor ama Turrican, IO, Armalyte, Mayhem in Monsterland, Enforcer, Creatures, Flimbo's Quest kalitesinde oyun çok fazla değil. GeoAssembler ile işe yarar bir sürü şey yazılabilir ama GeoBASIC ile de mini oyunlar vb neden hazırlanmasın?