Gönderen Konu: Alpyre'nin oyun motoru "Sevgi Engine"  (Okunma sayısı 353 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Alpyre

  • RAAT
  • Retro Meraklısı
  • *
  • İleti: 113
Ynt: Alpyre'nin oyun motoru "Sevgi Engine"
« Yanıtla #15 : 31 Mayıs 2025, 21:36:09 »
Ok güzel olmuş. bu lha paketine bir dahaki sürümde boş bir projects/ çekmecesi ekleyebilir misin?

Garip. Çünkü arşiv zaten boş Projects dizini içeriyor.  ???

Şu cybergraphX gereksiniminden kurtulamıyor muyuz? giriş barajını yükselttiğini düşünüyorum. Emülasyonda bile gereksiz kompleks bir sistem kurmak gerekiyor, heryer kütüphane patch falan ile doluyor. Yani vanilla bir amiga 3.1 +mui olan sistemde bunun hata vermeden açılması mümkün olsa daha büyük bir kitleye ulaşabilir.

Bunun üzerinde çalışacağım. Custom startup kodu yazılmasını gerektirecek bir değişiklik bu. Aslında Picasso96 kurulması yeterli ama requirements'e de yazmayı unuttuğum bir şey. Sonraki upload'da düzeltmek lazım.

bir de gcc ile deniyim dedim, ama gcc'yi kurmayı başaramadım. Yani aminetten bir gcc buldum çektim çalışıyor ama sevgi makefile bulamayıp hata veriyor. Bunu nasıl aşacağız?

makefile yeni proje oluşturulurken, settings'deki seçili compiler'a göre yaratılıyor. Sonradan değiştirmece yok. 🙂
Bu arada SAS/C varsa SAS/C ok. Çok daha verimli binary'ler veriyor. GCC'yi cross development için kolaylık olsun diye destekledim. Sırada bir de VBCC var. Onun da fan kitlesi geniş.

Tabi bunlar çıktığım bir haftalık tatilden dönünce. O zamana kadar idare edin böyle. 🤣

Çevrimdışı Ref

  • Yönetici
  • Özgür Retrocu
  • *
  • İleti: 3077
  • Advanced User Simulator
    • ae unutmadan
Ynt: Alpyre'nin oyun motoru "Sevgi Engine"
« Yanıtla #16 : Dün, 01:19:52 »

Garip. Çünkü arşiv zaten boş Projects dizini içeriyor.  ???

makefile yeni proje oluşturulurken, settings'deki seçili compiler'a göre yaratılıyor. Sonradan değiştirmece yok. 🙂
Bu arada SAS/C varsa SAS/C ok. Çok daha verimli binary'ler veriyor. GCC'yi cross development için kolaylık olsun diye destekledim. Sırada bir de VBCC var. Onun da fan kitlesi geniş.

Tabi bunlar çıktığım bir haftalık tatilden dönünce. O zamana kadar idare edin böyle. 🤣

 

benim hatam..
ben bu dosyayı windows tarafında 7zip ile açmıştım, sanırım onda lha düzgün desteklenmiyor, "projects" çekmecesi yerine dosyası olarak extract etmiş. belki içi boş klasörleri ayırt edemiyordur.

projeden biraz uzaklaşmak aşırı faydalı oluyor doğrusu. İyi tatiller :D


edit:
bugün öğrendim ki amiga-gcc'yi maintain eden eleman github'a kafayı takıp tüm repolarını silmiş. amigadev discordunda birileri repoları yeniden yaratmaya çalışıyordu. Aminetteki 1987'den kalma gcc kullanmak istemiyorsak şu ara son sürümün nerede olduğunu ciddi bir safariye çıkarak bulmak gerekiyor :D