Gönderen Konu: 2018'den günümüze Generative AI Denemeleri  (Okunma sayısı 74 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Ref

  • Yönetici
  • Özgür Retrocu
  • *
  • İleti: 3005
  • Advanced User Simulator
    • ae unutmadan
2018'den günümüze Generative AI Denemeleri
« : 03 Aralık 2022, 00:27:38 »
bu son yapay zeka imaj generatörlerin ileride bu oyunları hiper realistik video filmler gibi oynamaya izin vereceğini düşünüyorum.

Bu iyi mi kötü mü sonuç verir ayrı mesele.

stable diffusion ile dönüştürdüğüm bazı ZX Spectrum ekranlarından örnekler:

Bu görüntülerin ileride gerçek zamanlı olarak 50fps olarak oyun görüntülerine uygulandığında enteresan bir gerçek-ötesi rendering ortaya çıkacak gibi. hatta gireceğimiz metinlerle farklı ortamları, istediğimiz açıda, istediğimiz türde (bkz.peluş oyuncak stili mucher) render edilebilecektir.  Teknoloji orda, sadece hızlandırılması gerekiyor.

daha önce @madcat bunu kendisi el ile oluşturmaya çalışmıştı:
https://retrojen.org/pano/index.php?topic=1207.msg10696#msg10696
Bunu bir VPN ile açmanız gerekiyor resimler yine bloklanmış.

Çevrimdışı Ref

  • Yönetici
  • Özgür Retrocu
  • *
  • İleti: 3005
  • Advanced User Simulator
    • ae unutmadan
Ynt: 2018'den günümüze Generative AI Denemeleri
« Yanıtla #1 : 09 Nisan 2025, 14:55:01 »
bu başlığa denk geldim yine, baktım 2 sene geçmiş üzerinden. 2 yılda jeneratif tasarımın geldiği yeri görmek adına, tek promptla üç fotoyu da verip, ürettiklerini buraya koyuyorum:

 



 



 


@madcat 'in de imajları photobucket'ten alıp buraya ekliyorum
 

orjinali (üstte)

 

2018 CycleGAN çıktısı.

 

2025 chatgpt çıktısı :D

Çevrimdışı Ref

  • Yönetici
  • Özgür Retrocu
  • *
  • İleti: 3005
  • Advanced User Simulator
    • ae unutmadan
Ynt: 2018'den günümüze Generative AI Denemeleri
« Yanıtla #2 : 09 Nisan 2025, 15:11:08 »
eski başlığı kirletmemek adına, konuyu böldüm.