Gönderen Konu: Commodore 64 CIA çipi  (Okunma sayısı 12577 defa)

0 Üye ve 5 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı yavuzg

  • RAAT
  • Retro Meraklısı
  • *
  • İleti: 234
Ynt: Commodore 64 CIA çipi
« Yanıtla #30 : 09 Ocak 2015, 01:44:12 »
İkinci CIA'ya bir şey olduğunu zannetmiyorum. Zira iki joystick'te aynı CIA'nın farklı portlarına bağlı. Verdiğim ikinci C64-wiki linkini incelediğinde  CIA 2 nin ilgi alanında User Port, RS232, serial bus, RTC gibi şeyler olduğunu göreceksin.

Denedim bu akşam. Floppy'den oyun yükledim v.s. Bir sorun yok gibi ;)

Alıntı
Bu arada Maverics çok iyi joysticktir aslında. Sadece meraka yenik düşüp o alttaki anahtarı MD konumuna getirmemek lazım.

Haklısın. Joystick'de bir kabahat yok elbette. Ben kendi eşşekliğimin cezasını joystiğe suç atarak çıkartıyorum aslında  :P

Çevrimdışı Alco

  • Yönetici
  • Özgür Retrocu
  • *
  • İleti: 2130
  • "Kahraman olmak, dürüst olmaktan kolaydır" Luigi P
    • Sizin Amstrad
Ynt: Commodore 64 CIA çipi
« Yanıtla #31 : 09 Ocak 2015, 01:47:25 »
Denedim bu akşam. Floppy'den oyun yükledim v.s. Bir sorun yok gibi ;)
Bir de MultiIce veya oyun kartuşu falan türü birşey deneseydin. Bende de böyle bir makina var. Hem tuşlar da çalışmayanlar mevcut, hem sürücü her daim 'drive not ready' veriyor, hem de kartuşlar reset hariç çalışmıyor.

Çevrimdışı yavuzg

  • RAAT
  • Retro Meraklısı
  • *
  • İleti: 234
Ynt: Commodore 64 CIA çipi
« Yanıtla #32 : 09 Ocak 2015, 02:59:02 »
Floppy'yi denedim (O kadar zımpara v.s. tozundan sonra hala nasıl çalışıyor hayret :) )



Bu da sen söyledikten sonra denediğim normal kartuş; Moon patrol... (Dayanamadım azıcık da oynadım  ::) )



Sorun yok gibi gözüküyor. Yırttık galiba @Alco !!!